Public Relations

PR sú z pohľadu rozličných sfér ľudskej činnosti umením, vedou, remeslom i politikou, diplomaciou aj profesiou.

  • Umením pre svoju tvorivosť.
  • Vedou pre nevyhnutnosť systematického prístupu, vytrvalosti a plánovania.
  • Remeslom pre potrebu základných komunikačných zručností.
  • Politikou i diplomaciou vzhľadom na častú delikátnosť svojej misie pri presadzovaní určitého záujmu.

 

PR je zámerné, plánované a dlhodobé úsilie vytvárať a podporovať vzájomné pochopenie a súlad medzi organizáciami a verejnosťou.

Hlavné oblasti PR činnosti:

  • Media relations
  • Tlačové konferencie, neformálne stretnutia s novinármi
  • Tlačové správy, advertorials
  • Interná a externá komunikácia
  • Produktové PR - komunikácia a podpora nových a existujúcich produktov
  • Krízová komunikácia
  • Monitoring médií
  • Sponzoring
  • Firemné tlačoviny