DVOJ_1182

Nový festival – Festival rodiny v dvojičkovskom duchu


16. 6. 2014

Na 3. celoslovenskom stretnutí dvojčiat a viacerčiat 2014 s Kamarátom SNOOPYM sa stretlo 320 rodín s dvojčatami a 19 rodín s trojčatami

 Bratislava, 16. júna 2014 – Z celoslovenského stretnutia dvojčiat a viacerčiat sa stáva „malý festival“ rodiny. Tento rok navštívilo Valčiansku dolinu až 339 rodín s dvojčatami a viacerčatami, z toho 320 rodín s dvojčatami a 19 rodín s trojčatami. „Je úžasné sledovať, ako táto akcia naberá na obľúbenosti a narastá počet fanúšikov tohto podujatia,“ hovoria organizátorky podujatia z agentúry OPEN PUBLIC PROFILE, s. r. o. Jednoducho z dvojičkovského stretnutia sa už stala tradícia. Akcia sa konala v sobotu 14. 6. 2014 v areáli Snowland vo Valčianskej doline pri Martine.

Toto podujatie sa zapísalo do Knihy slovenských rekordov v troch kategóriách. Organizátor – agentúra OPEN PUBLIC PROFILE, s. r. o., prevzala dva certifikáty z rúk Igora Svítoka, komisára zo Slovenských rekordov. Najprv to bola prezentácia trojčiat, ktorých prišlo 19 rodín, medzi nimi aj známe trojčatá Dana, Jana a Matej Strculoví. Nasledoval rekord v počte dvojčiat, ktorý sa ustálil na počte 320 párov. Rekordy v oboch kategóriách boli prekonané presne o jednu rodinu oproti vlaňajšku. Najmladšie dvojčatá mali 2 týždne, najstaršie 60 rokov. „Prišli viaceré mamičky, ktoré pochádzajú z dvojčiat a samy majú dvojčatá. Dokonca prišla aj rodina Čižmárová zo Sverepca, ktorá má päť detí, z toho staršie dvojčatá a mladšie trojčatá. Nechýbala ani rodinka, ktorá má dvoje dvojčiat a posledné najmenšie dieťatko mali v kočíku. „Taktiež sú v našej komunite mamičky, ktoré majú tri deti – ‚monodieťa‘ a dvojčatá a všetky sú narodené v ten istý deň, ale, samozrejme, odlišný je rok,“ dodávajú organizátorky.

Generálny partner podujatia, MetLife Amslico, a. s., pripravil zábavu v podobe organizovania „Najväčšieho živého loga SNOOPY“. Tento rekord spočíval v tom, že rodičia s deťmi sa chytili za ruky a spoločne olemovali kontúry nápisu Snoopy. Dĺžka loga dosiahla 79 metrov a na šírku mal nápis 18 metrov. „Základom filozofie našej spoločnosti je poskytovanie finančnej istoty, kde zákazník a rodina sú stredobodom pozornosti. Teší nás, že môžeme byť súčasťou jedinečných rodinných stretnutí spoločne s dvojčatami a viacerčatami,“ hovoria zástupcovia spoločnosti MetLife Amslico poisťovňa, a. s., ktorá sa stala generálnym partnerom stretnutia.

Počas celého dňa bol pripravený pestrý program pre deti i rodičov a, samozrejme, nechýbalo ani spoločné fotografovanie. Okrem toho organizátori pripravili hudobno-zábavný koncert pre  deti, tanečné animácie s Planet FUN, detské súťaže „Hľadanie pečiatok“, jazdu na koníkoch, maľovanie na tvár, skákacie hrady, trampolíny a mnohé ďalšie prekvapenia. Veľký záujem, najmä medzi staršími deťmi, bol o laboratórium zvedavých vedcov v stánku AMAVET. Moderátorom stretnutia bol dobre naladený dvojičkovský otecko Juraj Hajdin. „Teší nás odozva dvojičkovských a viacdetných rodín na výber partnerov a program, ktorý sme pre nich my i naši partneri na celý deň pripravili. Zároveň naše veľké ďakujem patrí všetkým našim partnerom a predovšetkým generálnemu partnerovi MetLife Amslico, a. s., za to, že sa toto úžasné podujatie mohlo už tretíkrát uskutočniť,“ hovorí za organizátorky Jana Gregorovičová, mamička dvojčiat a staršej dcérky. Všetky zúčastnené rodiny navyše v rámci podujatia získali na deň akcie úrazové poistenie zadarmo. Našťastie, pri takom veľkom počte detí na jednom mieste a vrtkavému počasiu, sa žiaden úraz nestal.

Rodiny mali možnosť vyskúšať rodinné modely automobilov FORD, dať si poradiť od Prvej stavebnej sporiteľne či Raiffeisen banky. Veľkej obľube sa tešili aj stánky cestovej kancelárie Satur či obchodu Pre naše deti a Kidmania.sk. Rodičia dávali svojim ratolestiam skenovať a diagnostikovať plochonožie v stánku Protetika. Miniprednášky o starostlivosti o zuby a ďasná zabezpečoval Curaprox. Rodinky tiež získali informácie o kúpeľnej liečbe pre svoje deti v Tatranských kúpeľoch Lučivná.

Myšlienka celoslovenského stretnutia vznikla v skupine mamičiek dvojčiat na internete. Táto má v súčasnosti už viac ako tisíc členov a stále rastie. Mamičky si pravidelne organizujú regionálne stretnutia, ale sú rady, keď sa aspoň raz za rok môžu stretnúť aj hromadne zo všetkých kútov Slovenska. Mnoho rodín skĺbi stretnutie s menšou dovolenkou, a keď ruch zo dňa utíchne, rodičia majú čas sa podvečer aj v pokoji porozprávať a nadviazať nové priateľstvá. A tak keď niektorí otcovia idú na stretnutie z povinnosti, pri odchode sa už tešia na ďalší ročník. Vstup na akciu je bezplatný a dobrovoľná je aj registrácia rodín. Každá registrovaná rodina však dostáva od organizátorov darčekovú tašku s logom stretnutia.

Pre viac informácií kontaktujte:

Jana Gregorovičová, organizátor akcie, e-mail: jana.gregorovicova@opp.sk, mob.: 0903 774 008

Podujatie podporili:

Generálny parter: MetLife Amslico poisťovňa, a. s. a Kamarát SNOOPY

Hlavný mediálny partner: MAMA a ja

Partneri: Protetika, a. s., FORD, Prvá stavebná sporiteľňa, a. s., www.prenasedeti.sk, CK SATUR, dm drogerie markt, s. r. o., Hotel Impozant**** , Raiffeisen BANK

Ostatní partneri: ADA Waste, s. r. o., Boni Fructi – Dobré jablká, Bumbleride Rolsit Tr. Slovakia, spol. s r. o., Bioderma, Buppi Detský svet, CBA Slovakia, a. s., Curaprox, Detské centrum KRTKO, Dr. Theiss, DSV Slovakia, s. r. o., JANA baby, H&M, Mary Kay, Rakytníček, Stérimar, , Syráreň BEL – Karička, Tatranské kúpele Lučivná, Thajské masáže BaanThai, Urinal, Vydavateľstvo Fragment, www.amavet.sk, www.kidmania.sk

Ostatní mediálni partneri: TASR, www.teraz.sk, Slovenka, www.spuntik.sk, www.sdetmi.com, www.najnovsie.sk, www.prerodicov.sk

Organizátor: OPEN PUBLIC PROFILE, s. r. o. (www.opp.sk) a www.dvojickovo.sk